Friday, January 14, 2011

Tagasi Amsterdamis

Peale pikka puhkust kodumaal olen ma tagasi Amsterdamis ja seekord võttis linn mind vastu pea troopilise soojaga. See, et keset talve, on korraga 10 plusskraadi, tundus täiesti normaalne (ei, tegelikult oli see ikkagi liiga külm!) Portugalis, ent Hollandis? Helen kruvis mu vaimustust veidi vähemaks teatades, et järgmiseks nädalaks ennustatakse taas paari külmakraadi, nii et randa minekust ei tule siin ilmselt lähiajal midagi välja. Samas, ega ma Hollandi randadest midagi väga head kuulnud olegi.
Hetkel on mul päris hea meel tagasi olla. Tänase päeva parim hetk oli muidugi see, kui ma lõpuks oma kokku ligi 30kg kaaluvate kottidega 'Amsterdami kodus' maandusin. Reis Schipholist siia võttis ligi tunni ja terve selle aja vältel ei suutnud ma oma ahnust ära kiruda. Oli mul vaja jälle nii palju asju kaasa võtta? Nüüd on mul muidugi jälle hea meel. Šampooni-kreemi-varudest jätkub ilmselt lausa paariks kuuks ja ellu jäin ju kah. Lisaks tõhus trenn kätele.
Kuna ma sain öösel vaid neli tundi magada, ma täna eriliselt produktiivne olla ei plaani. Siiski ei suutnud ma hoiduda väikesest jalutuskäigust/šoppamisretkest linna peal, sest nii nagu Eestis, on ka siin parasjagu allahindlused ning tuleb tunnistada, et võimsamad, kui Tallinnas. Protsentuaalselt võimsamad. Minu esimeseks ostuks said sini-must-valged sukapüksid H&M'ist. Ja nii ongi, vaevalt olen ma oma jala üle Eesti riigipiiri tõstnud, kui minus tõstab pead ülim patriotism ja käsib mul osta kõike, mis vähegi Eestiga seotud. Olgu need siis lipuvärvides sukapüksid või Venemaal toodetud vorst (lihtsalt seepärast, et ta maitseb peaaegu nagu Eesti oma).

1 comment: