Wednesday, February 23, 2011

Armastuse rong

Mulle meeldivad Amsterdami metrood. Esiteks saab nendega kiiresti just sinna kuhu vaja, nad käivad vähemalt iga kümne minuti tagant ja - rongide seintel on iga kord erinevad pildid. Kui ma eile rongi astusin, ei pannud ma esialgu seinu tähelegi, sest tavaliselt on seinad palju värvilisemad. Too rong meenutas aga natuke vannituba, sest - olgem ausad - Portugali stiilis 'azulejod' meenutavad ikka vannitoa plaate küll. Isegi kui nendega on kaetud kiriku välisseinad. See selleks. Korraga märkasin ma, et 'azulejode' peale on midagi kirjutatud. 'Liefde', 'mīlestība','kjærlighet', 'Liebe'. Siis tekkis muidugi hasart, et kas ma eestikeelse vaste ka leian. Jah, oligi, 'armastus' oli samamoodi seal olemas. Nüüd võin ma päris ausalt väita, et ma olen sõitnud rongiga, mis on otsast otsani armastust täis.

No comments:

Post a Comment