Saturday, December 1, 2012

Amsterdamis juhtub

Minu ratta esituli on juba mitu kuud katki olnud ning kuna praegusel ajal on suur oht mitte töötavate tulede eest trahvi saada (jutud räägivad, et nii €30 ringis lausa), otsustasin ma lõpuks ratta parandusse veeretada. Kohale jõudes leidsin ennast salga punasekuueliste vanameeste seast, kes kätega vehkides mulle midagi selgeks üritasid teha. Minu tühja pilku nähes läksid nad mingil hetkel muidugi sujuvalt puu-inglise keele peale üle (siit ka põhjus, miks ma ENDISELT hollandi keelt ei räägi - mitte kusagil ei ole seda vaja) ning suutsid mulle selgeks teha, et nemad täna ei tööta. Põhjus, miks nad seda ei teinud, oli muidugi üpris proosaline - kõik nende tööriistad olid ühes lukustatud kapis, mille võti oli mehe käes, kes tol päeval oli otsustanud koju jääda. Mul aga soovitati kenasti järgmisel päeval tagasi tulla. "Põrgusse küll," mõtlesin mina ja sõitsin kohalikku pudi-padi poodi, et ühe euro eest endale  eemaldatavad rattatuled osta. Ja siis turistid veel imestavad, miks kõik hollandi rattad nii logud on - ilmselt on kapivõtmetega mehed pidevalt puhkusel.

1 comment:

  1. hmm, punasekuuelised vanamehed... äkki nad valmistusid seal kõik parajasti sinterklaasiks ja panid sulle väikestviisi valet, et kliendist pääseda :)

    ReplyDelete