Tuesday, April 30, 2013

Keukenhof


Hollandi tulbivälju olin ma juba mitu aastat tahtnud vaatama minna, ent kuna ma olin siiani pidevalt õige aja maha maganud, otsustasin juba varakult, et 2013 on lõpuks see aasta. Samal ajal on 2013 ka see aasta, mil lilled suure külma tõttu kohe kuidagi õitsema hakata ei tahtnud. Ometigi olin ma härra Hispaanlase oma lillejutuga juba nii ära tüüdata suutnud, et ta mulle eelmisel pühapäeval teatas: "Mitte, et ma eriti vaimustatud sellest oleks... aga no käime siis ära, kui sa nii väga tahad." Oi ma olin elevil ja samal ajal ka ootusärev - mis siis, kui me jõuame kohale ja kõik tulbid on alles nupus?
Õnneks see nii muidugi polnud - mõned tulbid olid juba lahti ka läinud, ent ometi tundub, et see kõige ilusam aeg on veel ees. Sellest hoolimata oli park turiste otsast otsani täis ning eriliselt jäid silma just venelased ja asiaadid. Ja üks soomlane, teisi eestlasi ma kahjuks ei tuvastanud. Isegi algul veidi torssis hispaanlane soojenes lõpuks kogu seda lilleilu nähes üles ning tunnistas mulle lõpuks, et kõige hullem ei olnudki. 

No comments:

Post a Comment