Tuesday, July 31, 2012

Eestist ja elust

Viimasel paaril nädalal õnnestus mul oma arvuti suurel määral kinni hoida ning selle asemel tšillisin ma ringi nii Tallinnas, Haapsalus kui Nelijärvel, jõin kohe päris mitu mustika mojitot C'est La Vie's (kuni mul oli tunne, et sealne klienditeenindaja peab mind alkohoolikuks), pugisin end kurguni täis Olde Hansa peosöömingust, käisin katusekinos, peesitasin rannas ning kohtusin suure hulga armsate inimeste ja paari kassiga. Eilse seisuga olen ma aga tagasi vihmases Amsterdamis ning vihun täie hooga tööd teha (sest mida muud sellise ilmaga ikka teha). Ja seda, millal mul järgmine puhkus on, ma ei teagi, sest nii mu ülemus kui ka paar kolleegi keelasid mu edaspidise kontorist eemal viibimise kategooriliselt ära. Tundub, et nad ei saa seal ilma minuta ikka üldse hakkama.

No comments:

Post a Comment