Sunday, October 7, 2012

Pelmeenitegu

Kui minu ja Gali pelmeeniigatsus paar nädalat tagasi ennekuulmatud mõõtmed võttis, otsustasime me, et oleks ülim aeg sellega midagi ette võtta. Kuna minu eelnevad kogemused vene poodidest ostetud kaubaga olid osutunud kahtlaseks ning pelmeenid hakkasid keemisel kohutaval kombel lehkama, leidsime, et targem oleks ise käed külge lüüa. Selleks, et oma šedöövreid ka teistega jagada, kutsusime külla ka omad teised pooled ning kuna Moldaavlanna Ana parasjagu meil ööbis, saigi meid kokku kuus. See tähendas muidugi suuremat sorti pelmeenitegu ning metsikut voltimist. Kuna ma olen heegeldamises, tikkimises, sushi rullimises ning muudes käelistes tegevustes küllalt osav, jäi pelmeenide lõppviimistlus mulle ning peale esimesi arglikke katsetusi sündis mu käe all kolm suurt kandikutäit imeilusaid pelmeene. Oi ma olin uhke - ning loomulikult maitsesid nad koos leedu hapukoorega lausa imeliselt. Hollandlaste piimatooted on küll täitsa söödavad, ent balti hapukoore vastu nad ikka ei saa.

1 comment:

  1. ehk paned kirja retsepti, näevad super välja..

    ReplyDelete