Sunday, April 14, 2013

Krokodillivaatlus

Minu viimasel ajal väga zooloogiakesksel blogil on tegelikult väga hea põhjendus. Nimelt on minu praegune tööandja piisavalt suur selleks, et omada erinevates Euroopa riikides koostöölepinguid meediaagentuuridega, kes siis omas keeles avaldatud krokodilliarvamusi kammivad ning Hoofddorpis asuvat EU peakontorit iganädalaselt oma leidudest teavitavad. Muidugi teadsin ma, et neil on ka Eestis vastav agentuur, ent seda ma küll ei arvanud, et nad minu blogi üles leiavad. Seda suurem oli mu üllatus, kui ma eelmisel nädalal tööle minnes oma PR kolleegi käest e-maili sain, mis kirjeldas üksikasjalikult minu paari eelneva postituse sisu ning küsimust - "Ausalt ka, teil töötab seal nüüd üks eestlane? Nii lahe!" Esimese hooga ehmatasin ma muidugi ära, ent õnneks ei olnud ma vähemalt tol korral liiga avameelne olnud. Või liialt kriitiline, sest seda võib minu puhul ka juhtuda. Igal juhul ei järgenud sellele mitte mingisuguseid muid kommentaare, õnneks, ning mina leppisin endaga kokku, et edaspidi ma oma tekstis firma ametlikku nime enam ei kasuta. Aga päris alasti ja ausat sisevaadet firmasse ma interneti teel muidugi ikkagi ei jaga, klatši ja kõmu jaoks tuleb ikka minuga otse ühendust võtta. Muidugi on igas suuremas firmas omad draamad, ent vähemalt hetkel suudan ma neist veel kenasti kõrvale hoida ning olen oma tööga üldjoontes igati rahul. 

Aga millega ma rahul pole, on see, et tänase lubatud 20 kraadi asemel on akna taga endiselt 14 ning Hollandit teades võiks täna vabalt olla just see üks päev aastas, kus oma suvekingad tänavale jalutama saab viia. 

Pilt on siit.

3 comments:

  1. Igati eestlaslik, selja taga blogi sisu üksikasjalikult kirjeldada blogi autori töö juures, kuid mitte blogi autorile sõnumit saata selle kohta. Pole ilus..not nice.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma tegelikult ei võtaks seda nii dramaatiliselt, sest kindlasti polnud tegu pahatahtlikkusega. Pigem ikka elevuse ja Hemingway'liku tõdemusega "eestlasest igas sadamas". Aga muidugi tuletas see mulle taas meelde, et Internetis ei jää midagi anonüümseks ning oma sõnu tuleb väga hoolikalt valida, isegi kui kirjutada mitte just eriti levinud keeles.

      Ja muide, inimene, kes mu blogi leidis ei olnudki üldse eestlane, vaid hoopis kodustatud soomlane :)

      Delete
  2. ah, eestlane-soomlane, potato-tomato..:)

    ReplyDelete