Sunday, October 17, 2010

Jooga / Yoga

Trenni suhtes olen ma viimasel ajal üsna laisk olnud. Või pigem olen ma end püüdnud välja vabandada sellega, et mul on koolis niiii palju teha, trenniminek on Amsterdamis kallis ja pealegi sõidan ma peaaegu iga päev rattaga.
Neljapäeval jõudis minuni lõpuks joogamatt, mille olin intenetist tellinud ja seega said ka mu vabandused teemal 'ma ei saa ilma matita joogasse minna' otsa. Joogastuudio, mille juba varem välja olin valinud, asub üsna Waterloopleini ligidal, ehk umbes 10 minuti rattasõidu kaugusel. Kuna Kundalini jooga pole mulle päris tundmatu maa, ei olnud tunnis minu jaoks suurt midagi uut. Kõik oli tuttav ja tore. Kusjuures, õpetaja osutus väga toredaks hollandlaseks, sest ma kahtlustan, et ta viis vaid minu tõttu tunni inglise keeles läbi. Keegi tunnisolijatest õnneks protesteerima ei hakanud ja seega võib ka nemad toredateks hollandlasteks lugeda. Igatahes, kolm päeva, üks massaaž ja hunnik spordikreemi hiljem tunnen ma end juba täiesti nagu inimene. Tundub, et ma pole siiski veel nii painduv, kui ma eeldasin.

I have been really lazy lately when working out is concerned. Or I have rather tried to find excuses like 'I am sooooo busy with the university', 'it is so expensive, I cannot afford it' or 'I am biking anyway almost every day'.
On Thursday I finally got my hands on the yoga mat I ordered from the Internet, so I couldn't even tell myself any more that I cannot possibly do yoga without a mat. The Yoga studio I had picked out previously is located very close to the Waterlooplein, so about 10 minutes from my place by bike. As I have done Kundalini yoga before, the class itself wasn't anything too crazy for me. Everything was usual and nice. The teacher turned out to be a lovely Dutch woman who decided to hold the class in English (all because of me, I suspect). None of the Dutch people who joined the class protested either, so I considered them lovely as well.
Anyway, three days, one massage and a lot of sports cream later I almost feel like a human again. I guess I am not as flexible as I suspected yet.

1 comment:

  1. istun siin rätsepaistes nagu ühele korralikule rätsepale omane (: ja usun, et kindlasti oled paindlik, hetkel lihtsalt väheke kinni kuna pole kaua aega teinud noh, eks! (:
    ps. minagi käin kundalini joogas - nii tore(:
    Päikest ja armastust su tegemistesse - oled luubi all, ha-ha... (:

    ReplyDelete