Wednesday, October 6, 2010

Üllatunud, kuid seekord positiivselt / Surprised, Positively This Time

Niisiis, vahel tunduvad asjad isegi Hollandis toimivat nii nagu nad peaksid. Nimelt läksin ma täna linnavalitsusse tagasi, et oma BSN number lõpuks kätte saada. Varustasin end nii üürilepingu kui ID-kaardiga ja lootsin, et pääsen kergelt.
Pääsesingi! Oma järjekorda pidin ma ootama vaid viis minutit ja umbes 10 minutiga oli mul vajalik number käes. Ja ma siiani ei mõista, kuidas nad ei suutnud sellega esimesel korral hakkama saada. See ei tundu just eriline tuumafüüsika olevat. Igatahes, nüüd olen ma ametlikult olemas, ametlikult Amsterdammer ja mulle võib ametlikult igasuguste kahtlaste maksude kviitungeid saata. Näiteks automaks ja keskkonnamaks. Seda ma veel ei tea, kuidas ma neile siin tõestama hakkan, et mul autot ei ole.

Sometimes it seems that even in the Netherlands things can actually function as they should. This morning I went back to the city hall to get my BSN number. I took my lease agreement and my ID card and hoped that it will be a piece of cake.
And it was! I had to wait in the queue about 5 minutes and then after 10 more minutes I had my BSN number. And I still don't get it, how it could have been so difficult for them the first time. After all, it doesn't seem anything like nuclearphysics. So, now I exist for the city, I am officially an Amsterdammer and they can start sending me receipts about all kinds of weird taxes. Like car tax and environment tax. I still have no idea, how I will prove to them that I do not own a car.

No comments:

Post a Comment