Monday, November 29, 2010

Amsterdam is wit*

Jaa, Amsterdam on valge. Vähemalt hetkeks, sest sellist lumelaadungit nagu Eestis, siin oodata pole. Ja ongi vist parem, nad sureks siia kõik ära ja rattaga ei ole ilmselt ka eriti hea sõita, kui hanged on põlvini. Tegelikult sadas siin esimest korda lund juba laupäeval, aga see oli selline võltslumi, sest maapinnani see kunagi ei jõudnudki. Tänase lumega on veidi edusamme tehtud, sest ta on juba oma mitu tundi maas vastu pidanud. Kuigi ma ei pea sedagi varianti just 'päris' lumeks, pean ma endale siiski tunnistama, et kuigi ma suudan lumega ellu jääda, siis kombinatsioon ratas + lumi on ka minu jaoks uus. Ilmselt tähedab see seda, et KUI ma ratta sellise ilmaga üldse välja viin, siis hoidun ma nii küngastest kui pidurdamisest nii palju, kui vähegi saan. Naljakas on vaadata, kuidas hulljulged rattur-hollandlased on esimese lumega niivõrd ettevaatlikuks muutunud, aga kardetavasti harjuvad nad selle olukorraga peagi ja jalgratturite metsik liikluskorrald(amat)us taastub.
Ma olen ka oma esimesed ratas + lumi ristsed kätte saanud ja tuleb tunnistada, et kui ettevaatlik olla, pole viga midagi. Siiski, lumi võib liiklemise muus mõttes veidi ohtlikuks teha. Nimelt olin ma just tagasiteel joogast, väga zen oli olla ja korraga viskas mingi jobu mind lumepalliga otse vastu pead!! Kahjuks ei tulnud mulle kohe midagi vürtsikat meelde, sellistel hetkedel tavaliselt ju ei tule, ja ma pidin piirduma suvalise ja suhteliselt viisaka sõimuga. Nojah, tuju oli sel hetkel muidugi rikutud, aga nüüd on mul temast juba isegi veidi kahju. Päris jube, kui sa ikka selline jobu oled.

2 comments:

  1. lumi on niiiiii tore!!!!!!!!

    ReplyDelete
  2. Ma arvan, et lumi on Eestis toredam, sest Tallinnas ma ei pea rattaga ringi sõitma. Ja veel, kui sa parasjagu oma kapuutsist lund välja kougid, siis sel hetkel ta nii tore ei olegi.

    ReplyDelete