Monday, November 29, 2010

UvA Studieweb

Täna kell 11 avas UvA oma Studieweb süsteemi, mille abil üliõpilased end järgmise aasta valikaineteks registreerida saavad. Wikipedia andmetel õpib Amsterdami Ülikoolis üle 30,000 üliõpilase ja kombineerides selle teadmise faktiga, et Hollandi infosüsteemid ei ole just maailma parimad, oli oodata, et ilmselt see registreerimine väga valutult ei lähe. Nagu arvata oli, oli Studieweb paar minutit peale 11 totaalselt panges. Peale tunnikest pidevat 'refresh' nuppu vajutamist sain ma end lõpuks oma valikainele registreeritud. Siiski, kuna ma 'Euroopa Mälu' nimelise aine inglisekeelset varianti üles ei leidnud, registreerisin end hollandikeelsesse gruppi, lootes, et niimoodi olen ma vähemalt kuidagi kursuse nimekirjas olemas ja et mind on hiljem kerge inglisekeelsesse gruppi üle tõsta. Nimelt pidi sinna kursusele olema ainult 20 kohta ja ma tahtsin kindel olla, et ma välja ei jää.
Peale registreerimist läksin paari kursusekaaslasega sekretariaati, et asi korda ajada. Valmistasime end ette pikaks ootamiseks, kuid vastupidiselt kardetule, sai asi korda umbes 5 minutiga ja meid kõiki tõsteti õigesse gruppi. Arvestades seniseid kogemusi UvAga käis see küll hämmastavalt valutult. Siiski ei suutnud ma vältida mõtet, et sellise registreerimissüsteemi suudaks eestlased küll palju kasutajasõbralikumaks teha.

No comments:

Post a Comment