Tuesday, November 16, 2010

Magistritööst

Vaevalt saab üks probleem lahendatud, kui asemele kerkib teine ja minu kõige uuemaks murelapseks on hetkel magistritöö. Mõtlesin küll, et alustasin juba varakult, sest juba kuu aega tagasi olin ma oma Orientalismi professorilt kinnituse saanud, et ta on mu juhendaja. Tol hetkel leppisime kokku, et räägime asjast peale minu ettekannet. Eelmisel reedel haarasin tal kohe nööbist (see on ainult väljend siinkohal, nii isiklikuks ma muidugi ei läinud) ja küsisin, millal tal aega on minuga rääkida. Tema vastas, et teisipäeval kell 13, saatku ma talle meeldetuletav e-mail. Reedel saatsin talle koju jõudes kohe e-maili, ent vastust ei tulnud. Järgmise loengu ajal, ehk siis eile, küsisin temalt, kas ta mu e-maili nägi. Ta ei öelnud mulle selle peale suurt midagi, nii et ma eeldan, et mitte. Igal juhul saatsin talle eile veel ühe e-maili, täpsustades omakorda ka teemat, millest ma kirjutada tahaks. Täna on teisipäev, kell on pool 3 ja mingit kohtumist loomulikult ei toimunud. Vähe sellest, ma ei saanud isegi ühtegi e-maili ja mulle tundub, et äkki ma üritan lihtsalt põllul tuult püüda, kui teda oma juhendajaks tahan. Lisaks sellele, et tal pole hetkel aega, on ta järgmisel poolaastal ka mitu kuud Aasias ja seega ei oleks mul temalt igal ajal võimalik nõu küsida. Mitte, et mul oleks vaja kedagi, kes mu kätt hoiaks, aga kui mul juba vaid teema kokkuleppimiseks nii palju energiat kulub, tekitab see kahtlusi, et äkki pole asi päris õige. Lisaks on mul hetkel ka väike ajalimiit, sest hiljemalt 15. detsembriks pean ma esitama oma magistritöö kava ja ilmselgelt pole see asi, mille ma päevaga valmis tahaks kirjutada. Igatahes otsisin ma koju jõudes võimalike juhendajate nimekirja läbi ja kuigi seal ei ole kedagi teist, kelle huvid mu võimaliku teemaga nii hästi kokku sobiks, leidsin ometigi paar võimalikku varianti. Annan tollele põllutuulele veel paar päeva vastamiseks aega, kuid kui sellest midagi ei tule, võtan kasutusele plaan B ja palun kedagi teist. Ülikool tekitab nagunii piisavalt stressi ja mingit mõttetut professori poolt tekitatud lisastressi mul küll vaja ei ole.

1 comment:

  1. oi, ma olen su üle uhke! mul on minu 15. detsembrist (ehk magistritöö projekti esitamise kuupäevast) umbes poolteist aastat mööda läinud ja ma lükkan seda ikka veel edasi!

    loodan, et sa saad hea juhendaja. minu oma õnneks on:)

    ReplyDelete