Wednesday, November 24, 2010

Meeste jooga

Siiani olen ma käinud joogas neljapäeviti, kuid kuna mu hollandi keele tunnid hakkavad nüüd teisipäeviti ja neljapäeviti olema, mõtlesin, et vaatan, kuidas esmaspäevased tunnid välja näevad. Stuudio kodulehel on väljas ka õpetajate pildid ning minu õpetaja pidi olema üks päris kena välimusega noormees. Kui ma kohale jõudsin, leidsin eest ühe tüübi, kes pildil olijat mitte millegi poolest ei meenutanud. Tõsi, meessoost oli ta küll, kuid ta nägi oma turbani ja poolde rinda ulatuva habemega päris hirmus välja. Tõeline joogi, või siis Islami terrorist - oleneb, kuidas asjale läheneda. Otsustasin siiski paigale jääda ning vaadata, mis saama hakkab. Esialgu ei saanud tükk aega midagi. Joogi istus oma mati peal ja mediteeris ning ma hakkasin juba mõtlema, et ei tea, kas mul tuleb temaga privaattund, sest ühtegi teist inimest ei tulnud. Lõpuks läks uks lahti ja sisse tuli neli meest. Sel hetkel hakkas mul veidi imelik ja ma otsustasin joogi käest küsida, kas ma olen kogemata mingisse meestejoogasse sattunud. Õnneks tuli välja, et ei olnud ja joogi isegi imestas, et sellesse tundi ainult mehed olid sattunud. Temaga rääkides kadus temast kõik see esialgne tõredus ja ta ei tundunud korraga enam üldse nii hirmus. Tunni pidas ta jällegi minu tõttu inglise keeles ja mitte üks mees ruumis ei hakanud torisema, et Hollandis peaks ikka hollandi keeles rääkima. Vähe sellest, peale tundi toimus isegi nende omavaheline vestlus inglise keeles! Ja ma pean mainima, et tegelikult ei ole hollandlased üldiselt nii teisi arvestavad. Ilmselt on joogaga tegelevad inimesed lihtsalt veidi teistsugused.

No comments:

Post a Comment