Tuesday, March 8, 2011

Hollandikeelne jooga

Kui ma eelmisel nädalal oma tavapärasesse joogatundi jalutasin, tabas mind seal totaalne üllatus. Nimelt tundus mulle, et too terrorist-guru ei pannud mind tähele (või ma olin nädalaga totaalselt hollandlase nägu läinud) ning otsustas tunni hollandi keeles pidada. Esialgu pidin ma muidugi pingsalt vaatama, mida teised teevad, ent tunni lõpuks suutsin ma hollandikeelse juhendamisega juba peaaegu ära harjuda. Ilmselt oli mul lihtsam ka seetõttu, et hollandlased kasutavad inglisekeelseid harjutuste nimetusi, mitte ei tõlgi neid hollandi keelde. Ainuke asi, millest ma aru ei saanud, oli see, mis täpselt tolle tunni teema oli. Hiljem gurult järele pärides selgitas ta, et too sett oli mõeldud rasedatele naistele. See selgitas omakorda joogas olnud meeste suure naerupahvaku keset tundi.
Sellel esmaspäeval ei olnud ma enam vist piisavalt hollandlase nägu. Igatahes pidas ta tunni inglise keeles nagu tavaliselt, kui mina seal käinud olen. Kuigi ma enne tundi ütlesin talle, et tegelikult ta ei pea ainult minu pärast inglise keelt rääkima, vaid et mulle sobiks ka see, kui ta paari inglisekeelse lausega selgitaks, mis on tolle seti eesmärk ning ülejäänud jutu räägiks hollandi keeles. Terrorist-guru sõnul on tal inglise keeles tundi anda hoopiski lihtsam, sest kõik tema treeningud on olnud inglise keeles ning lisaks on hollandlasi ju ainult 16 miljonit, seega pole selle keele õppimisel erilist mõtet. Mina ainult naersin selle peale ja ütlesin, et meid, eestlasi, on ainult 1,3 miljonit, aga ükski joogaõpetaja ei tuleks selle pealegi, et eestikeelses tunnis inglise keelt rääkida.
Igatahes tegime me sel korral seti ajule ja minu jaoks oli see üks keerulisemad sette üldse, sest enamik harjutusi seisnes käte üleval hoidmises. Üks harjutustest seisnes ka selles, et mõlemad käed tuli kõrvale välja sirutada ja seda poosi siis seitse minutit hoida. Ausalt ka, metsikult raske ja kuigi ma omaarust sellega just üleliia hästi hakkama ei saanud, patsutas too terrorist-guru mind lahkumisel põlvele ja ütles, et: "Too seitsme minuti harjutus tuli sul täna ikka eriti hästi välja!"

No comments:

Post a Comment