Friday, April 29, 2011

Madeira

Madeirale ma vist eriti ei meeldi, sest kohe päris esimesel päeval suutsin ma endale kohutava külmetuse hankida ja ka praegu, nädal aega hiljem, ei käi õhk veel eriti läbi. Nojah, ilmselt oleks kasu olnud sellest, kui ma oleks ilmaennustust rohkem vaadanud ja võtnud siia rannariiete asemel hoopis kampsuneid kaasa. Paar päeva tagasi rääkis giid muidugi ka, et siinne kliima on ikka hirmus niiske ja kui esialgu siia saare peale saadeti hulgaliselt tuberkuloosihaigeid ja muid tõbiseid, siis hiljem saadi ikka aru, et tervenemise asemel kippusid nad siin kõik hoopis ära surema. Surema ma veel ilmselt ei hakka, aga vähemalt hetkel on mul küll tunne, et enne ma terveks ei saa, kui lennuk on oma rattad Madeiralt lahti kiskunud. Ehk tuleb sellest siis midagi nende 'maagiliste tervenemiste' sarnast. Muidu on Madeira väga tore, aga ma kahtlustan, et suures osas on selles süüdi ka see imeilus keel, mida nad siin räägivad. Pasteis de nata'd ehk Portugali kreemikoogid ei tule ka just kahjuks.
Pilte on küll, aga nendega läheb veel veidi aega.

No comments:

Post a Comment