Saturday, August 6, 2011

Norras ei ole kõik korras

Täna hommikul umbes kella viie paiku ärkasin ma korraga mingi närvilise sagimise peale. Esialgu mõtlesin ma, et need on lihtsalt mu peolt saabunud korterikaaslased, ent kui ma kuulsin jutu sees väljendit 'kutsu politsei', olin ma korraga täiesti ärkvel. Meie korteri draamadest olen ma korra varem juttu teinud, kuid too varahommikune action ületas muidugi kõik, mida ma siiani oma elus nägema olen pidanud. Gajane rääkis juba varem, kuidas norralanna Stine ja britt Danny olla kord niimoodi karvupidi kokku läinud, et politsei pidi neid lahutama tulema ning seega olin ma tegelikult juba vaimselt valmis, et midagi sellist võib korduda. Stine ja Danny suhe on midagi sellist, millest mina siiani päris täpselt aru pole saanud, sest kuigi nad on ametlikult lahus, elavad nad siiani koos. Nädal aega tagasi kuulsin ma Stinelt, et Danny kolib 1. augustil ametlikult välja ning nii palju kui mina neid kahte nägin, tundus, et seekord olid nad rahumeelsele kokkuleppele jõudnud. Eile õhtuks polnud Danny veel välja kolinud ning meie Gajanega muudkui imestasime, et nood kaks käituvad täpselt nagu paar ja kehitasime õlgu, et ju nad siis said oma erimeelsustest üle.
Täna hommikul kella viieks oli muidugi selge, et nii lihtsalt need asjad ei käi ning Danny keeldub välja kolimast. Ja miks ta peakski, kui tal on siin hea olla - üüri ta ei maksa ja toitu ei osta ning kõik kulutused on Stine kanda. Ja kui Stine ja tema sõbranna üritasid Dannyle selgitada, et too peab ära minema, sest selline oli kokkulepe, siis läks poiss kahele tüdrukule lihtsalt kallale. Räige karjumine ja asjade loopimine olid helid, mille keskel ma ärkasin ning kuna mul soovi surma saada polnud, keerasin ma oma ukse lihtsalt lukku, sest ma leidsin, et pole minu asi neid lahutama minna. Mõne hetke pärast saabus ka politsei, kes tegi Stinele selgeks, et kuna Danny on siia korterisse sisse kirjutatud, ei saa nad mitte midagi teha ja seda isegi juhul, kui poiss talle peksa annab. Seega jalutas politsei minema soovitusega britti mitte häirida ja ise hotelli minna. Sellega ei olnud tüdrukud muidugi nõus ja kuna vahepeal oli norralannadele appi läinud ka Gajane, läks Danny neile kõigile kallale. Ja kui ma vahepeal isegi mõtlesin, et lähen vaatan, mis toimub, lükkas Gajane mu kohe tagasi tuppa tagasi ja soovitas magama minna. Kuna Danny oli vahepeal alustanud asjade aknast alla loopimist, kutsuti politsei tagasi ning seekord otsustasid tüdrukud jaoskonda kaasa minna ning poisi vastu avalduse esitada.
Ma ei kujuta ettegi, mis sellest kõigest siin saab, ent ma ei kujuta ette, et korteri omanik tahaks Danny peale sellist laamendamist siia jätta. Igal juhul on päris kindel see, et britt ilma võitluseta ei lahku ja ma mängin hetkel mõttega mõneks päevaks Ignacio juurde kolida kuni siin asjad rohkem maha rahunevad.
Update: Nägin just Stinet, kes rääkis, et politsei olla lõpuks Danny ikka kaasa viinud, kuna too oli äärmiselt vägivaldne ning näitas mulle selle tõestuseks tohutut vorpi oma tagumikul ning peotäit väljatõmmatud juukseid.

No comments:

Post a Comment