Wednesday, August 10, 2011

Peaaegu, et kõik

Tegelikult tegin ma enda jaoks magistritööga lõpparve juba enne jaanipäeva, kui mu juhendaja leidis, et sobib küll ja pani asja lukku, sest kaitsmist kui sellist meilt siin ei nõuta. Loomulikult tuleb ise selle eest hea seista, et UvA sind kuidagi tüssata ei üritaks, sest ma olen korduvalt saanud e-maile teemadel, et miks ma ei ole siiani täpsustanud, millal ma oma tööd kaitsta kavatsen. Ja kuna kaitsmist ei ole, ei ole diplomi saamine siin ka mitte midagi pidulikku, lihtsalt astud etteantud kuupäeval kooli sekretariaadist läbi ning sulle surutakse su diplom kätte. Ning ongi kõik. Hollandlased on praktilised ning mingit eestlaslikku suurt pidu uhkete kleitide ja eriliste soengutega siin ei harrastata. Aga kuna ma olen oma elu jooksul juba nii mõnelgi taolisel üritusel osalenud, ei oska ma taolise lakoonilisuse üle ka eriliselt kurvastada. Pealegi, ilmselt peaksin ma sel päeval nagunii tööl olema.
PS. Peaaegu, et kõik tähendab siinkohal seda, et ma sain eile härra sakslase käest ka oma magistritöö hinde teada - 7.8 - ja ma pean mainima, et tema kriitilisust arvestades on see üpris korralik tulemus. Eriti rõõmsaks muutusin ma veel siis kui üks mu kursaõde mulle väitis, et nad põhimõtteliselt eriti üle 8 magistritööde eest ei anna. Näis, kas sellel väitel on ka tõepõhi all.

No comments:

Post a Comment