Saturday, December 24, 2011

Jõulud kontoris jätkuvad

Tegelikult pean ma sellest kõigest muidugi minevikus rääkima, sest härra ülemus suutis mu tol viimasel nädalal nii ära väsitada, et koju jõudes ei tahtnud ma mitte üht arvutit enam näha. Ent kui sünnipäevi meil eriti ei peeta, siis jõulud on seda suurem sündmus, mida tasub ikka mitu korda ja korralikult tähistada. Minu jaoks oleks tollest ekstravertide jõulupeost täitsa piisanud, ent tundub, et teiste jaoks mitte, sest paar päeva peale seda toimus meie kontoris jõululõuna. Seekord olid kulud igaühe enda katta, sest kaasa oli vaja võtta midagi söödavat ning üks väike kingitus 'secret santa' (salajõuluvana?) kingikoti jaoks. Aga ma üldse ei eita, et mulle süüa meeldib (fakt, mida ma ka eile üle poole aasta kaalule astudes tõdema pidin) ning lõppkokkuvõttes päädis too mõtlematu kaaluleastumine ühe üsna loogilise uue aasta tõotusega - uue aasta esimestel nädalatel söön ainult juurvilju! Kingitused olid ise muidugi täitsa toreda, kuid päeva kõige menukama kingituse sai üks Hispaania kolleeg, kellele kingiti pakitäis võltsvuntse. Kuus erinevat paari kõikides võimalikes toonides alates blondi viikingi vuntsidest, punaste morsavuntside ja Poirot uhkete karvadeni välja. Ja oi seda kilkamist, mis siis meil kontoris toimus. Proua ülemus oli ka välja läinud ning seega kasutasid kõik võimalust endale vuntse ette kleepida. Mina ei kasutanud, sest mul oli paar tähtsat kõnet kliendile vaja teha. Ma võin vaid ette kujutada, kui professionaalse mulje see neile jätta võis, kui mind terve see aeg metsik naer taustana saatis.

No comments:

Post a Comment