Sunday, May 20, 2012

Eesti nädal

Kui ma terve esimese Hollandi-aasta ei tundnud mingisugust vajadust eestlaste otsimiseks, siis viimasel ajal olen ma nendega kuidagi väga tihti kokku juhtunud. Nojah, mida muud ongi oodata, kui külastada Ewert and the Two Dragons kontserti või minna kohalike eestlaste peole. Minu pikk Eesti-nädalavahetus algas juba neljapäeval, kui ühe indie festivali raames esines siin juba too eelpoolnimetatud Eesti bänd. Mitte, et ma nende suur fänn olnud oleks (just, ma pean sellest minevikus rääkima), aga ma vist läheks Nexust ka vaatama, kui nad juhuslikult uuesti kokku tuleks ja Amsterdamis esineksid. Igatahes sain ma €10 eest näha ja kuulata viit bändi ning minu absoluutselt erapooletu arvamuse põhjal olid eestlased kõige vingemad. Ei, teised olid ka head, välja arvatud üks Soome tüdruk, kes oli minu jaoks veidi liiga morbiidne. ("Selle loo nimi oli "Surm". Järgmiseks laulan ma oma uue loo "Ma Tahan Surra"".) Ja selleks ajaks kui kontsert läbi sai olin ma fänn valmis (ning ostsin nende plaadi igaks juhuks ka - autogrammidega ja puha). 
Eile aga sattusin ma ühele kohalike eestlaste tutvumisõhtule, kuhu ma end ühe korraliku külmetuse kiuste vedada otsustasin. Ja täna istun ma kodus, joon nõmmliivateed ja mõtlen, et äkki oleks pidanud ikka koju jääma.

No comments:

Post a Comment