Sunday, September 2, 2012

Uut sõltuvust otsimas

Kuna inimestele ikka meeldib millestki sõltuvuses olla, siis otsustasin ma, et vana sõbra šokolaadi asemele peaksin ma sügishooaja saabudes midagi tervislikumat leidma. Päris lahti ma šokolaadi söömisest ei saa vist kunagi (ja miks peakski?), aga mida vähem on mul aega kodus istuda ja filme vaadata, seda parem. Ja kui ma eelmisel trennihooajal andsin ühe sõrme kundalini joogale, siis seekord otsustasin ma anda terve käe. Aga seekord trennile, mida ma saaksin teha kohe suuremates kogustes kui üks kord nädalas. Nimelt leidsin ma kohe päris töökoha ja kodu vahel (mis on omaette saavutus, sest töölt koju on vähem kui viis minutit jalutamist) ühe spordiklubi. Kuutasu on muidugi issand-kui-kallis, aga koos suurepärase asukohaga on need kaks kokku üheks heaks motivaatoriks, miks ma peaksin aina vähem oma töönädalaõhtuid kodus logeledes mööda saatma. Nende tunniplaan meeldis mulle samuti, sest kuigi eriline jõusaali kasutaja pole ma kunagi olnud, sobivad mulle suurepäraselt igasugused grupitreeningud. Siiani olen ma küll ainult bikram joogasse sattunud (mida tehakse üle 38C kraadises ruumis, mis tähendab seda, et tunni lõpuks olen ma läbimärg), ent mul on plaan ka kõik teised stiilid järele proovida. Nagu näiteks zumba ja latin. Ja kuna ma treenimise juba nii otsustavalt ette võtsin, tellisin ma ühe sõbranna käest (kes töötab Nikes ja saab seetõttu päris meeldivat allahindlust) terve uue garderoobi. Uude garderoobi kuuluvad muu seas ka need pildil olevad tossud, mis on maailma kõige-kõige mugavamad jalatsid üldse ja mida ma ei tahtnud esialgu isegi magades ära võtta. Ausalt ka, ma pole juba tükk aega tossudest niisuguses vaimustuses olnud.

No comments:

Post a Comment